monday morning(kväll) + daddy's birthday

idag började vi skolan 11.45 och skulle på ett studiebesök. sen åkte jag till marie och chilla nån halvtimme, vidare för att åka buss hem till pappa som fyller 43 år idag! STORT GRATTIS. det kommer ett inlägg om denna dag med lite bilder från den också :)

nu sitter jag i albins nya rum! jag är nog rätt så stolt ändå faktiskt. it turned out really good! :)

piccs


myckkkket god mat på stora hotellet! åt där för ett bra tag sen med pappa :)


ett stopp i karlskoga för fika. sen vidare till åmål på festligheter.


söötisarna i sooolen.


jäääääättegod efterrätt!


JÄTTEGOD verkligen!




okok, lite bilder på mig också! nån vinterbild och några vårbilder. awesome.

nu ska jag nog försöka gå och sova och invänta ett svar från mina päron gällande valborg. HOPPAS HOPPAS HOPPAS! :'D skulle sitta så fint. men man kan inte få allt :)

vi hörrrrrs! HEJRRÅ btw(by the way = föresten) så är ju elin ruth sigvardsson riktigt bra, hon har väldigt sköna låtar!

kramisss

Kommentarer
Postat av: SS

Jag känner fortfarande den goda smaken av "rumpstek" på stora hotellet!! Mmmmaaaat-dax igen snart kanske?

Återigen, kanonjobb med Albins rum!!



Tack för gratulationerna, en extra kram för det!!



/SS

2010-04-28 @ 14:07:41
Postat av: Farmor

Hej där! Inte har jag förstått (ingen förvånas förståsssss) att det utsökta arbetet i Albins rum var Ditt projektarbete! Oavsett vad det heter, så har Du visat Din förmåga BRA JOBBAT!Undra på att jag blev lite "vilse i pannkakan" när jag inte förstod i vilket rum farsan satt och tittade på TV i

som Du har på ett tidigare inlägg!!! KRAM KRAM!

2010-04-29 @ 10:01:16
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Marie S

2010-05-01 @ 21:43:43
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie S

jahaaa, det va jag som skickade en tom kommentar, ett litet kuligt skämt sisådär.

Vilka fina bilder malin! Säger som dig, nice med massor av bilder, säger mer liksom :)



vilken tur jag har som har världens bästa syster! <3

2010-05-01 @ 21:45:45
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie S

Ps den bilden på dig längst ner till vänster gillade jag starkt! Jättefin är du babe :)

2010-05-01 @ 21:47:06
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0