fredag 19 mars

jahajaaa, tänk att det redan är MARS va! ja visst går tiden fort alright.

anywayyy.

igår, fredag, så fick jag skjuts av konrad in till skolan, hyggligt korrre! gör verkligen jätte mycket att få använda sig utav de där extra minutrarna som man annars inte hinner med för att bussarna går en viss tid bara.
men okej, vi hade buffertdag så det var inte så många som var där, så det var chilliie grilliie! :D

här kommer lite random bilder från igår.


här har vi chauffören! nice nice


och hans kompanjon, kim.


jessica o, josefine! och min fina gässa. eller hur man säger? :o jässa kanske..


killarna hade fasnat på ett spel.. som hade världens skönaste låt!


sådär såg det ut, man är en enhörning tror jag och så ska man få såmycket poäng som möjligt och inte dö. som ungefär alla andra spel :)


¨på kvällen åkte jag till marie, och jag är fortfarande hos henne! wow. nä men vi körde en liten tAco-kväll.

innan var jag och mamma iväg och fixade massa braaa grejer till rummet!! :D


den goda maten. den kan nog aldrig bli icke-god. <3

nu ska jag äta klart min frukost och lyssna på awesome musik! , för sen kommer mammi och jag ska övningsköra.

föresten gick jag upp kl 8 idag. känner mig stoooolt. skönt.

och just det, här är låten som är med i spelet som killarna spelade. här under :)


hejrååå!

Kommentarer
Postat av: Anette

Förjä-la skön låt det där:)

2010-03-25 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0