workers all over the place

NU HAR JAG TAGIT UPP ETT UTKAST SOM JAG SKREV FÖR TYP EN VECKA SEN. men jag kunde inte skriva klart det. gör det nu.

sitter i köket med mamma och marie. vi lagar mat. potatis och fiskbullar. YyAY  det var länge sen. lyssnar lite på erik hassles nya - taken (still in my blood). aa helt ok låt.

det är två arbetargubbar här och fixar med vårt badrum! IIIH!. snart så är det äntligen klart HALLÅ! AA MEn jag menar liksom. K L A R T .. snart!!!!! det blir så lovely.

och nu ,precis nu, så har jag kommit hem från att ha varit borta hela dagen. hehe, nästan. jag och marie drog till marieberg och ikea för att fixa littte saker. it was fun. gissa vem som körde. OCH hämtade ut sitt körkort.. aa det var JAG. wihiooo

jag och marie ska äta taaaaco NU. hii asgott


























































kan hända att det här är min mamma.. för lika är vi ju absolut inte! ... eller!? :)


satt bredvid en björn en gång på stan




















































godaste thaimaten jag kan döda för att få ha den i örebro (y)



hejhejhej, vi ses kanske igen. när jag har nåt kul att berätta. bilderna är från min telefon och dom ä'r tagna vid olika tillfällen av min sommar! :) förutom den sista, den är tagen med ssystemkameran.,


hejdå


Kommentarer
Postat av: Lisa

puss på en fin sommar!

2010-09-13 @ 20:30:18
URL: http://lioa.se
Postat av: Mormor

Hej Malin!

Å, vad du har varit aktiv.....så många bilder , jag scrollar upp och ned gång på gång!

Lika bra är de allihop, och du verkar ha haft en alldeles underbar sommar!

Men så har du säkert lika goa kompisar som syns på bilderna.

Kram på dej tills vi ses.

mormor

2010-09-14 @ 18:05:48
Postat av: SS

Fantastico, du är ju bara för go, snygg, busig, snäll, kamratlig osv osv.........



Keep it up!!!

SS

2010-09-18 @ 21:48:38
Postat av: Anonym

Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord... så vilken tur att du valde att lägga in så många bilder och inte skriva om det isället ;)

Verkligen kul att få ta del av både din vardag och lite från dina fester :)

Kraaaaam mamsen <3

2010-09-26 @ 05:38:49
Postat av: marie s

aaaah niiice pictures!!! wooooop :) kul att du bloggggaaaar again syster! keeep it goooing <3 lovelovelove YOU

2010-09-27 @ 23:18:41
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0