fredagkväll

nu passar rubriken till inlägget lite längre ner in brabrabra.

OH WHAT A NIGHT.
lisa hade partayyy hemma hos olivia och lolli igår och det var jätte trevligt :)

stort tack till mamma som kom och hämtade mig när jag ville åka hem! DET VAR VERKLIGEN SÅ HIMLA SKÖNT ATT KOMMA HEM. du är bäst !<3

och lara, du är så snäll. du är den bästa "nya" vännen jag har. jag tycker om dig, du är GOOOO.

you and i, together we make a great team

bilder från igår med min bästa lara som finns. one of a kind kan man säga, hahaha :)

peace!


Kommentarer
Postat av: Lara

aw bästa nya vännen är nog den finaste stämpel jag fått! <333

du borde sovit kvar dock hade varit mysigt eftersom inte olivia kom hem ^^

2009-10-18 @ 10:43:27
URL: http://dubbell.se
Postat av: Anette

Tack gumman! Kul att man kan ställa upp när det behövs:)Jag älskar dig! Kram mamsen :)

P.s gillar när ditt hår är vågigt, med eller utan vatten i knäna...:)

2009-10-20 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0