broooooooor!

albin körde lite poser för kameran ikväll! man kan få tolka dom lite som man vill. men jag tycker dom är ganska förutsägbara. he he he!

















han är så söööööööööööt min bror <3 åhåhåhåhå, gullllllegrisen!!! JAG ÄLSKAR DIG! pussss

NU ÄRE SNART SÄNGEN SOM GÄLLER! dock känner jag inte för skola imorgon,. har så fruktansvärt ont i halsen. fast, jag får tårta imorgon för min insats åt regionsförbundet! hihihi. josefine, jessica och jag får käka tårta medans alla andra får plugga! sounds fair to me :)

GODNATTTTTTTTTTT!



Kommentarer
Postat av: Anette

Ett inlägg bara om lillbrorsan och dig, du härliga snälla storasyrra, det kallar jag syskonlärlek det!

Kram Mamsen

2010-03-25 @ 23:57:24
Postat av: Farmor

Har sagt det förut, men tål att upprepas; vilken underbar syskontrio Ni är! Här lyser det ju om Dej och Lillbrorsan när Ni riktigt rår om bara varandra! Det värmer långt in i hjärteroten! KRAMIZ! PS. Snart är det Påsk...

2010-03-26 @ 13:53:09
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Lisa

sv: jaaaaaa :D:D:D:D:D det ska vi!

2010-03-27 @ 22:30:36
URL: http://lioa.se
Postat av: SS

Great pics!! Yo bro, wazz up?



/SS

2010-04-05 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0