old photos


jag och marie i fotöljen!


morbror thomas och jag!


syyyyyystrarr


ja liten har man varit!


jag, marie och morbror thomas


marie, jag och morbror thomas som har snyggaste solglasögonen!!!!




marrrrriii!


marie, morbror thomas och jag


toffsar var ju gulligt! hah alienhead


judith och jag!


sommmmarflickor


mys i sängen!! hihihi


syrran å jaa för tusan <3


mormor och marie! :)


marie sööötan!


marie, jag, pappa, farfar och pappas farmor?


pappa, jag, pappas farmor?, farfar och marie


mån om sin brorsa! <3 bästa !!


att bygga kojor var väl typ det roligaste?


SÖÖTISAR


mysissss


puss på kinden bror


lite mysis i soffan


sitter på trappan , ja visst


mamma fyller år!


lillebror så söt


moa och jag på taket! ahahhaah

 SÖTASTE BROOOOOR! <3


ja och vår grusgång var en gång i tiden fin och rensad. nu så.. ehm.. har vi ingen bild på det och det behövs det inte heller :)

nu ska jag göra mig i ordning för att sova!!

jag lyssnar på Marina And The Diamonds just nu, och hon är jättebra! jag gillar hennes musik jätte mycket.

hejjråååå!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Min bästa Malin!

Ja nu tog du med oss på en resa bakåt i tiden...

Vad det var skoj att se alla bilder du lagt upp.

Genst blir man påmind om vad tiden går...

Studenten nalkar ju!Och Albin blir ju 10 snart!

Det här inlägget kommer vi nog att gå tillbaka till ofta och kika på!

Kram på dej från morfar och mormor

2010-03-23 @ 13:18:54
Postat av: SS

Fantastiskt!!

Underbara bilder och många minnen!

Japp, det är min Farmor och din/er "gammel-farmor".

Jätteroligt, Tack för titten!!!!!!



/SS

2010-03-23 @ 18:24:25
Postat av: Farmor

Hugaligen, vilket underbart bild-collage! Vi har lite te mans i gömmorna som talar om...hur det var... Påfyllnad på påskafton, som iaf jag, om c:a 20 år, kan få sitta och "glutta" lite på där "på hemmet"....VÄLKOMNA! Jösses så kul det skall bli(på påskafton alltså...!!!) KRAMAR!

2010-03-24 @ 13:34:30
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Anette

Vet att det är en klysha men, Gud, vad tiden går fort!

Vilken tur att det finns gott om bilder från dåtiden... och att det finns såna som Du som visar de för mig och alla andra!

Spänd på att se vad det blir för bild på dig, som även alla andra studenter med bekanta kommer att få se den 4 juni?????

Bamsekram från din stolta mamma:)

2010-03-25 @ 23:49:15
Postat av: Marie S

åååh man blir så himla glad av dessa bilder!

Du är den bästaste av de bästaste malin <3

I love You

2010-05-13 @ 12:51:17
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0