bara två veckor kvar..

Ja, nu är det bara två veckor kvar tills Marie kommer hem och till min födelsedag!!
Det kommer bli en superdag, låt oss hoppas att Marie kommer hem och inte blir ståendes på Arlanda för att ingen kan hämta eller att de inte kan fixa någon taxi eller buss.

Ja men som sagt, två veckor kvar till min födelsedag också! Den åttonde här KOMMER jag! :)
Det kommer att bli så kul, kul när en månad senare mina komipsar fyller arton.. Mmmm, varför inte liksom! haha..
Nej men det blir nog en bra födelesedag i år, jag har ju trots allt redan fått en present som jag HUR NÖJD SOM HELST med! :)

Idag har för övrigt varit en skön dag, matte på förmiddagen (troligtvis det tråkigaste på dagen) och estetisk verksamhet på eftermiddagen med Ninnnnnii. Måla manga var inte helt fel och inte det lättaste!
Vi fick sluta klockan tre idag vilket var himla skönt, mamma kom och hämtade mig och Moa. Jag och mamma skulle åka och sola nära Moa och då åkte hon med dit och gick hem! :) Väldigt praktiskt!
Solningen var superskön och behövande.. Oh hjälp vad man är whiteeyy nu känner jag! :o
usch usch usch

PEACE AND LOVE
Malin aka Berran


Kommentarer
Postat av: SS

Vem har tagit den bilden?;)

Skönt att Ni fick sol och värme nu när syrran har det så gött!



Kram

2008-11-26 @ 09:16:51
Postat av: Marie

Ah vad roligt att fylla ar! hihi ja vi far verkligen hoppas att jag kommer hem i tid sa jag kan gratta dig! :):) kor pa dar hemma! Du ar grym, love you! /Sis <3

2008-11-26 @ 18:26:55
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svårt eller inte, att måla manga - Snygg var teckningen i alla fall! Din lilla estét där:) Rita,"scrappa", måla och fota, det är liksom din grej det. Tycker mamsen (och fler med mig). You rock! Love you /Mum

2008-11-27 @ 22:39:27
Postat av: Farmor

"Väntans tider" det är nå`t dä`! Dagarna rusar snabbt, och vi kommer, det vet Du! Samtidigt som Din efterlängtade syrra kommer hem, och det är av förklarliga skäl allra, allra bäst! Vi ses! KRRRAAAAM tills dess!Hälsa Lea och Saga!

2008-11-28 @ 13:18:22
Postat av: deewie

oh, välkommen till klubben eller nåt då..

men aa, det är sjukt jobbigt..men då är jag ju inte ensam iaf!

2008-11-29 @ 12:37:05
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0