en oanvändbar fossing

Idag så har jag varit iväg till Lek och Buslandet med lillebror Albin, mamma Anette, mammas bror Thomas och hans sambos son Tim. Det var rätt så kul :) Ända tills jag faktiskt fick lust att krypa upp i den där riktigt roliga ställningen. Det går bra i ungefär 7-8 min, det är verkligen inte mer.. Och jag tävlar med Tim om att komma före och
..
PANG! ..
..
så har jag trampat F-E-L!! Det gjorde så fruktansvärt ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen först.
Ja, och jag talar totaaaal sanning!
Men jag lyckas ta mig ner från ställningen genom att åka i en rutchkana! Det gick så snabbt att jag trodde jag skulle dunka i foten i kanan.. Det var faktiskt läskigt.
Jag haltar mig fram till bordet där mor min och Thomas sitter för att sätta mig och lugna ner mig lite. Då, ja då lyckas jag naturligtvis stödja mig på tok för mycket på den onda foten att jag ramlar ner på golvet för att jag inte har något att ta tag i...
Det var f*n inte roligt och jag mådde dåligt att jag rent av grinade som aldrig förr.. eller på länge i alla fall!
Vi åkte hem till pappa först så att han kunde titta lite på fossingen och den var svullen, den var redan svullen när vi var där också men ändå.
Han ringde till vårdcentralen och jag fick ta mig dit, jag fcik snällaste gubben till läkare :) Han tryckte där jag hade ont och jag grinade igen såklart.. x) Haha, men jag får gråta, det gör inget :)
Han skickade oss vidare för röntgen för han tyckte att det var konstigt att jag hade ont i hela området istället för där skadan borde suttit.

Ja, på sjukhuset så röntgas foten och vi får vänta en och en halv timme på svar! Det var ingen skelettskada så jag kunde åka hem och vila och som alltid.. Ha foten högt när du ligger ner :)

Jaja, okejjjj. Tack för det och hejdå.
Och nu ligger jag här i soffan med en skrikande Thomas som tittar på Färjestad - Modo :)

HEJJJDÅÅÅÅ :)


Kommentarer
Postat av: deewie

Sitter totalt fuckedup-bakis och läser ditt inlägg och förstår inte allt för mkt.. men njaa så skön känsla är det nog inte.. :p

2008-11-30 @ 13:30:51
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej gumman!

Fy vad tråkigt att stuka foten....jag vet....

Men nu får du ta det lugnt så du är uppe på benen när du fyller år....

kram mormor o morfar

2008-11-30 @ 14:50:37
Postat av: Lisa

OOOH, ÄR DET :D coolt! jag trodde det var påhittat :'D men gud, krya på foten :( sötmalin <3

2008-11-30 @ 15:28:01
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Farmor

Det var ju som 17 detta...Men Du, det brukar gå ganska så fort över, om Du lindar foten och inte anstränger den mer än nödvändigt.Kanske något smärtstillande till en början? Tänk på Din annalkande födelsedag, det hjälper!!!Kramizar och K-R-Y-A- P-Å D-E-J!

2008-11-30 @ 21:32:24
Postat av: Mamsen

Jag som var där, och som har sett foten (NÅGOT mer svullen än på bilden!)och sett & hört din smärta - Jag lider med dig! Men ha tålamod, det blir bättre!

Krya på (högläge) fossingen!

Kramar i massor kommer det här från mamsen:)

2008-12-01 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0