fel textfärg ihop med bakrundsfärgen

JAG PRÖVAR MED BRRRUUUUUNNN TEXT!
Okej, så jag ska pröva med en brun färg, se om det passar ihop med den rosa bakrunden, hoppas det blir bra.

Idag var det en sooooft dag!

Vi hade medieproduktion och estetisk verksamhet! Det kan inte bli så mycket bättre :)
Moa följde med mig hem idag också, det var riktigt kul :) det händer ju inte allt för oftas nu för tiden! Vilket är synd men det går ju bra ändå :)<3
SATC(sex and the city) när vi kom hem, mycket braa :)

VI ÅT RIKTIGT GOD MAT IKVÄLL OCKSÅ! Fläskfilé med pommes och wok-grönsaker och creamy-pepper sås och.. VITLÖKSBRÖD! åhååå!!! såå gottttt :)
Och nu så sitter jag och småkikar på "sjön suger" där Johan Ulveson och Lennart Jähkel lagar mat vid sjön!
 "Dem är en rolig duo" som mamma sa, och det stämmer in på pricken verkligen.
Jag ska snart gå och välja kläder till morgondagen, men jag har redan en aning om att det blir mjukisbyxor och en skön sweatshirt till det!

SÅ SKÖNT!

Nu blir det till att checka Facebook och lyssna på musik!
MUSIC IS MY LIFE :))



nej men seriöst, jag skulle nog inte klara mig utan den.. oj oj oj!

Pussss och krammm!


Kommentarer
Postat av: SS

Känns mkt bra med den mörkare texten!:-)

Men det är ju dina val som är viktigast, så använd det du känner funkar bäst för dig!

Kul att få läsa dina tankar i vanliga vardagen också. Inte bara glamm och glamour i Chicago?! :-(



Kram SS

2008-11-21 @ 11:36:28
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker att det är snyggt med bruuun text på rosa bakgrund! Men å andra sidan så tyckte jag att det var snyggt och ok (lätt) att läsa röd text på rosa bakgrund. Alla är vi olika - å en himla tur är väl det:)HA EN SOFT Å SKÖN HELG! ,MED ETT LITET BREAK FÖR städning?!

Kram mamsen

2008-11-22 @ 04:40:37
Postat av: malin

MAMMA!

det har faktiskt varit städat sen i onsdags! och det vet du -.- för gubbarna var här då!



Pussss :)

2008-11-23 @ 03:21:56
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0