FREDAG = KUL KVÄLL!

Igår var jag hos Jessica Johansson för hon hade fest, det var en riktigt rolig och lyckad fest! :) Hade en REDIGT bra kväll, thankksssss Jessie James! Jag har inte bloggat på jättelänge nu, men jag orkar verkligen inte heller. Nu har jag ju försökt att först komma tillbaka till svensk tid och det har varit PRETTY hard.. men jag tror faktiskt att jag har kommit ikapp nu, vilket känns jätteskönt! För jag var så himla trött när jag skulle till skolan och allting veckan efter, men nu har det blivit mycket bättre! Really nice. Jag har heller inte haft särskilt mycket att skriva om kommer jag på nu. Det har varit helt vanliga skoldagar med inget speciellt arbete eller så. Och jag ska inte skriva så mycket mer heller utan tänkte bara berätta lite hur det ligger till för tillfället! :) Pusss och krammm ! :D<3



En bild på mitt rum för att jag ÄLSKAR det! Det är det snyggaste rummet i vårat hus!

Kommentarer
Postat av: SS

Wow, tänk vad det går att göra med en bra kamera!! Eller har du faktiskt städat??

HAHAHA

2008-11-08 @ 22:59:13
Postat av: Anonym

hahaha, thanks a lot dad!

2008-11-09 @ 10:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0