Hejjsvejjs :)

Nu sitter jag hemma och försöker ta mig an lite plugg! Men det blev till att blogga lite istället.
SEN sätter jag igång ska ni se! :D
Pappa tyckte det var tomt i min blogg och det förstår jag för senast jag skrev var den 11 november då Marie drog iväg till VARMA Thailand! Åh gud vad jag saknar dig Marre Marängsviss!! <3 BABY COME BACK! <--- en gammal goding från 70-talet? :)
Läste hennes blogg vilket gör att man verkligen är glad att man är kvar i Sverige...? 
Eller inte!
Jag tycker att alla som läser min blogg, vilket säkert inte är sådär jättemånga borde checka in hennes blogg
 = mariestahlberg.blogg.se så ser ni hur SKÖNT dem har det! Hon och hennes kompis Jessica :))

Helgen som varit var toppen! En helskön helg med bara chill bill! I fredags kom Moa hit och vi tittade på Kådisbellan , den var brabra :)
Ett litet citat från filmen som i och för sig bara jag och Moa fattar, men den var riktigt rolig: "då tar vi den då"

I lördags kom farmor och Åker hit och fikade lite och kollade på bilder från min Chicago resa och det var riktigt trevligt :)
Sen när dem hade åkt hem så åkte jag och mammsen till affären och köpte grejor till varma mackor! Så då åt vi det och tittade på Stardust , den var rätt bra faktiskt, men mycket killing! Men i helhet riktigt bra! :) 

Och i söndags så var jag bara hemma och och tog det lugnt, satte mig ner och spelade lite old school Playstation 1! Spyro the Dragon, det är ett favvospel! :)

Nu är det hög tid att sluta blogga och sätta fart med school assignments!

Byeeee

Kommentarer
Postat av: SS

Sådärja! Bra uppdatering.

Howdy:-)

2008-11-19 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0