Helgen!

Helgen var awsome :) Eller ja, den var bra. Inte sådär super duper jätte rolig, men den var riktigt skön. Synd att mamma jobbade denna helgen dock. Men annas var det en skön helg!

I fredags så blev det film, godis och coca cola. Det är nog det bästa man kan göra under en sådan här tråkig och kall period på året. Gud så mysigt det är :) Bara ta det lugnt och se en film! SÅ SKÖNT.

Lördagen var också skön, i och för sig var den lite seg. Men det gjorde inte så mycket, då känns ju helgen lite längre. Och vem vill inte att helgen ska vara lång nog så att man tycker det är bra!? :)  Lite god mat och umgås med brorsan lite och så :) Det var också mysigt ^^ my brother rocks! sometimes.. :)<3

Söndagen, idag! Den har varit seg men ändå skön. Det var nog en riktigt typiskt söndag egentligen. En sån där när man bara chillar järnet fast man har ångest för att gå till skolan imorgon? Ja, det var en riktigt bra förklaring till en typisk och min söndag.

Nu ska jag kojsa :)
GODNATT OCH SOVGOTT ALLIHOPA SOM READING MIN BLOGG! :)

xoxo Malin ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske var tur att jag jobbade hela helgen, annars hade jag väl bara "tjatat" om att det skall städas å så:) Å det har du ju redan gjort!!! Ditt rum är sååå fint! Trots att snickar-gubbarna varit där....

Kram å gonatt / Trollmor

(du har väl bundit fast svansen ordentligt?!)

2008-11-24 @ 01:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0