living a good life right now

Hejsan Hoppsan, nu har det gått ännu en dag på min fantastiska vistelse i Chicago hos min riktigt snälla moster Annica och hennes man Håkan. Ídag har jag varit på jobbet som vanligt och det går bra och alla är trevliga! Det kan inte bli mycket bättre! :) Igår var jag och Annica iväg till en affär som heter ULTA.
I den affären innehåller stuff like this:
Smink(alla sorters olika smink)
hårfärg
andra hårprodukter
ansiktsprodukter
parfymer
Alltså, något som passar mig riktigt rejält bra just nu när jag inte har ägt så mycket sådant på ett tag. Förutom parfym, det har jag! men annat. jag lägger ut en bild på det jag har köpt mig , and I'm telling you this: I LIKE IT A LOT! och det bästa: det är RIKTIGT BILLIGT! ååh, vi gick där i två timmar tills dom stängde, det var riktigt najssssss. lägger också ut en bild på min outfit för att jag har lust med det! det är ingenting som kommer att fortsätta framöver. kanske bara någongång när jag har tråkigt eller så. ALLT FRÅN MIG! ha det så bra och tack till er som läser min blogg, hoppas den inte är allt för tråkig! :) Kramar Malin
     

jag la visst ut lite fler bilder än dom jag nämnde men det gör väl inget :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Malin! Fick i dag Din bloggadress när vi var och grattade lillbrorsan! Kan inte låta bli att skicka en hälsning till Dej. Jag förstår att livet leker för Dej där i Chicago. Med ett sådant värdpar kan det aldrig gå fel! Hoppas Du njuter och tar tillvara allt Du har möjlighet till, och kommer hem fullproppad med roliga, nyttiga och kloka minnen! Du vet att Du är i våra tankar och vi önskar Din vistelse får fortsätta i samma trivsamma stil. Hoppas det går bra på Din praktikplats, Du får berätta när vi så småningom ses. Det verkar vara en hel evighet tills dess!!! Krrrraaaaamm! Hälsa Mosteroch morbror!

2008-09-27 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0