LÖRDAG and i love it :)

idag har jag och annica varit iväg till ULTA och fått pengar tillbaka för sminket jag fick betala för som jag inte skulle ha gjort! :) sen efter det gick vi till en skoaffär och kollade, dem hade mycket att välja på :o det var helt sjukt.. men jag lyckades inte hitta mer än ett par skor.. haha, fast det räcker bra än så länge ^^ hehehehehehe! snart ska annica och håkan iväg på middag, det är någon som fyller 30 och då blir det stormiddag på någon resturang, och jag orkar inte följa med för att jag orkar inte prata engelska idag! men nu fick jag reda på att dom skulle inte heller gå för håkan är lite dålig och stannar hemma. vi ska äta god mat istället hemma! :D kycklingfilé och pommes :) inga fel! vi tittade på "så som i himlen" också, så jäkla bra film! :) här kommer lite bilder från igår(fredag) då vi var ute på håkans kompis tamers båt! riktigt najss :) :D:D
jag köpte mig ett par dojjor idag (lördag) också! :)


Kommentarer
Postat av: SS

Skitkul, det verkar som Ni lyxlirare får båtbada, shopa och allt gott i livet?!

Har inte varit inne på min dator sedan i Torsdags, men det är riktigt roligt när du lägger ut bilder och skriver "dagbok"!

Kram från Pappa

2008-09-29 @ 01:10:26
Postat av: Trollmor

Hej min älskade trollunge:)!!!!!!!!!!!!!

Livet leker verkligen - och det ska det göra när man är 16 bast! Ni ser ut att ha haft en härlig dag på sjön. Solbränna och "solblekt" hår gör sig bra på dig:)Å du, najsiga dojjjjor! Den där giraffen tycker jag att jag känner igen, den finns i ert kvarter, eller hur?!

Puss å kram från Trollmor (och en ylande rymmar-Lea)

2008-09-29 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0