amehn shit. vart tar tiden vägen!?

jag har flera gånger tagit kort på saker jag har gjort på min praktik och tänkt att jag ska blogga om det. Men jag ORKAR inte slå upp datorn ens en gång! jag är så trött nu för tiden! :) det är sån där skönt trött.
men i alla fall, jag har tagit mig i kragen och ikväll ska jag blogga för imorgon ska jag  på ICA vid 2, så jag har inte sådär jättebråttom upp. NAJS. dock är det lite surt att jag kommer att vara framme en hel timme tidigare.. men jaja, det blir väl bra.

bilder från förra och den här veckan! :)



mobilbilder från praktiken! ska försöka få lite bilder på mina co-workers, jihihhih :D


ICA-A-A-A-A-A


jag bad någon att fotografera en morgon när det var så fint väder, och det gjorde mamma när hon var ute och gick. mycket bra :)


marie och jag slingade håret på varandra, det var det som gällde igår (onsdag) när jag kom hem från praktiken.


albin har införskaffat sig ett wii. så det blev lite playyyin igår också! (onsdag)


mamma och pappa var iväg och shoppade lite. myyyyyysigt! snön kan komma nu







nej fy! jag som tänkte gå upp tidigt imorgon. jaja. GODNATT!!

peace!

Kommentarer
Postat av: SS

Som vanligt, snygga blandade bilder! Superkul med ditt "extraknäck" på ICA!! Förstår också att Du är uppskattad både där och på Soleo:-)



Keep it up baby!!



SS

2009-12-04 @ 17:02:24
Postat av: Farmor

Man blir alltid såå glaaad över Dina bildkollage! Hm, och inte trodde jag väl att Er veranda kunde bli finare, uj,uj, uj, så fel jag hade...Gôrmysigt! Men Du,välkommen in till "qnaztanten" också nån gång! Vi ses förresten s-n-a-r-t-!!! Vo`la,la.... Tills dess KRAMIZAR!

2009-12-05 @ 09:27:10
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Lara

vad mkt biiildeeeer!! vill se slingorna IRL

2009-12-06 @ 20:49:49
Postat av: SS

Bilden på Lea är ju riktigt bra!! Har du "fixat" till den eller?



SS

2009-12-07 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0