but I just can't be with you like this anymore.. alejandro!

MOA KLARADE TEORIN IDAG OCH HAR NUMERA ETT KÖRKORT!
gud vad roligt verkligen. vi utnyttjade det såklart och åkte till marieberg! hihihi.

innan det fikade jag med pappa och mamma.


jag hittade mig ett par skor för ett bra pris som jag gillar jätte mycket verkligen.


gillar dom jätte mycket verkligen! :D

och titta här vad jag har gjort med mitt rum. jag har istället för en adventsljusstake...

en mini-julgran!

och... så har vi tagit in och pyntat den riktiga granen!

mamma sätter i stjärnan!


och katterna växer. någon som vill köpa?  awaayyyy with them i just say



kom och KÖÖÖÖÖÖÖP!

och nu så satt jag och la över jätte mycket hår på ena sidan av huvudet och titta hur det ser ut.

ni vet, att konstra med ansiktet och att ha handen i håret tillhör min/vår(unga och snygga) generation. det ÄR så det ska vara..

peace!

Kommentarer
Postat av: Bea

Fy sjutton va den ljusa var sockersöt :O Katten alltså... ja å du med för den delen ;D

2009-12-23 @ 00:21:44
URL: http://beatriceswe.blogg.se/
Postat av: SS

Granen är inte så sned i verkligheten va??

I så fall behöver jag nog "ta en" i andra benet, för att rätta till min synskärpa:-)

2009-12-23 @ 16:12:53
Postat av: Lara

OMG SÖTAAA

OCH SKOOOOOOOOOOOOOORNA ÄLSKAROM! <333



pussssis

2009-12-23 @ 16:31:19
URL: http://dubbell.se
Postat av: alexandra

Jag tror att jag kanske lyckas få hem en kisse ändå. En av dina? ;)

2009-12-30 @ 12:27:02
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: Anonym

I will. Men jag vet inte när. Ska försöka sno åt mig bilen någon dag och hälsa på :D

2009-12-30 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0