idomin

i torsdags så slutade min praktik på Soleo. goa arbetskamrater! för sköna :D allll riiiiiight! hahahaha. ja gud. jag verkligen skrattar när jag säger det högt.

i fredags så var det julavslutning och den var nice. lisa, malin, ebba och jag drog iväg för att fika. på vägen dit så säger jag:

- roligaste skulle vara om någon av oss halkade idag!

mm, mycket sant. och vem råkar ut för det?
jo det var jag såklart! fick jag väl för att det var jag som sa det.
vi går till bara vara och möter upp olivia och martin så fikar vi allesammans. mycket trevligt.



letar efter en blomma till soleo.

på kvällen bär det av till olivia och lolli för lite party party. efter det drog vi till frimis. INNAN TIO. aaaalriiiighhht!
den kvällen var mycket roligt, massa som man kände var ute och man bara körde järnet! LIKA BRA :D


såhär såg lara och jag ut. aa okej, man ser bara våra tröjor klädesmässigt, men ja, ni fattar!
tack malin för att du hjälpte mig med sminket! :D


dock råkade jag på en förkylning.. INTE roligt.  men jag lever. och det är jag glad för..
 

den andra bilden är jätteredigerad endst för att ni ska se mina fruuuuktansvärt TORRA läppar. men jag tror inte att jag lyckades så bra ändå.. anywayyy, inte så kul! :)

här är typ fortsättning på texten innan bilderna. -för nyss såg jag att skådespelerskan Brittany Murphy hade fått hjärtstillestånd och dött! så, jag skattar mig som lyckligt lottad att bara ha fått en förkylning.
OKEJ INGEN MER TEXT.

peace!


Kommentarer
Postat av: Lara

OH HOT SHIT DETDÄR BEST FRIEND!

men väldigt fina bildar faktiskt, gillar din smoochy mun!



<333

2009-12-21 @ 20:15:22
URL: http://dubbell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0