o helga natt + lek å bus

idag var jag inne till soleo och praktiserade eftersom att jag var ledig i fredags :)
det var riktigt roligt! jag gillar stället. det e najs mannnn.

marie kom för att fika hos oss, och jag hade slutat så jag satte mig och åt med henne, sen gick vi och kikade på o helga natt som var på stortorget. det var en mysig stämning faktiskt, mysigt mysigt :)
vi stod rätt långt bak så bilderna vart inte så bra. hehehe. man ser inte så bra vad som är med mer än att man ser en scen. men det duger! :)


NAJS SYYYYYSTER, en härlig eftermiddag med dig, kunde inte ha blivit en bättre söndag! <3

lek och busis.. vi var där för ett tag sen med albin och hans kompis olle.

lite biiiilder




FUUUUNNY!

OCH IDAG NÄR JAG KOM HEM SÅ FICK JAG ROSOR AV PAPPA!  verkligen jättetack!
mamma och marie fick också det. han är värd allt i världen. bäst!


JÄTTEFINA! :) tack så väldigt mycket pappa!

nu blir det fiiiilm med syster! :)  LOVE LOVE LOVE

peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin!

Vad du(ni)verkar haft det mysigt!

Och vilka fina rosor.....ja din pappa älskar verkligen sin familj.(och det är ni väl värda)

Kram till er allihop!

mormor och morfar

2009-12-06 @ 23:52:17
Postat av: SS

Jaaaaa, verkligen värda all upskattning Ni kan få!! En liten gest i det stora, men Ni är det finaste man kan önska sig!



SS

2009-12-07 @ 11:56:51
Postat av: Farmor

Jag blir så rörd och glad. Det är ju så`nt här som verkligen betyder nå`t, att VISA sin värme och omtanke. Jag är såååå stolt! K-R-A-M allihop!

2009-12-07 @ 13:48:03
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

STORT GRATTIS älskade 18-åring! Ha en riktigt bra födelsedag tills vi ses i kväll! MEGAKRAM!

Lite mer får Du via min blogg!

2009-12-08 @ 09:05:15
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0