fridayyy

Idag är så började skolan!
och det gick fint, vi fick ny lärare i engelska. Hon verkar bra!

Sen slutade vi halv tolv och jag åkte hem där min syster satt och fick sina naglar fixade :) nicee
Jag somnade i soffan, inte bra. Men det gör kanske inte såååå mycket? Hoppas inte det i alla fall.. :)

Och nu är det kväll, funderar på om jag ska titta på let's dance men jag orkar nog inte det.
Det blir till att spela lite Guitar Hero med Albin istället! Och käka godis när Marie kommer hem från affären.
MUUMS

Och nu: lite nostalgi


Familjen på julafton 2006 :)


Lite retro från mig och moa 2007 :)


Stekarbild på mig och pappsen i Mallorca 2007!


Mamma och Albin i Mallorca!


Saga i närbild, haha! dock inte nostalgi, men kände att den livade upp lite.


Lillebror och Storasyster i år på Albins daaaaag!

Och med det säger jag hejdå och hoppas alla får en trevlig helg!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Marie

jaha okej nu ser jag ETT fel i detta inlägg, och det är faktiskt att JAG marie ståhlberg var faktiskt oxå med och splade guitar hero! haha :D jiho, kasta lets dance! haha, guitar hero is tha shiiiiit :D



det verkar som om du är lite bättre nu än när du spelade med lisa oxå? eller :D nu är du ju bäst! <3

2009-01-09 @ 22:56:49
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie

glömde en sak



Hej då bilderna där jag var med



haha inte de bästa kanske :D

2009-01-09 @ 22:58:23
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja, nostalgi kan ju JAG säga som faktiskt har haft de där kläderna på mig - ute bland folk! Hualigen Tror att tidsspektrat är mellan när jag gick ur 7:an, dvs -83 till typ -95??? Du och Moa gjorde kläderna mycket coolare!!!!!!!!

(Tänkte du på att mellan de båda Mallorcabilderna så fyllde din pappa "medelålders"....!)

Kram "retromamma"

2009-01-10 @ 22:54:57
Postat av: SS

Fasen vad bra vi hadde det på andra sidan 40!:-)

Direkt efter kom ju smällen som förlängde min "semester" med 8 dagar:-(

Jag vet inte om jag sett de där kläderna förut? Men å andra sidan är jag ju så gammal nu, så minnet sviker ibland!!

Kram

2009-01-12 @ 11:54:58
Postat av: Moa

älska lite retro-bilder. plus att saga alltid är sötan! :D

2009-01-14 @ 21:28:38
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0