just another sunday..

.. som oftast suger, men inte den här. Den har faktiskt varit rätt bra!
Gick upp och åt lite småfrukpst med Marie och sen städade vi.
Efter jag städat så slänge jag mig in i duschen, really niice :)

Jag gick upp på mitt rum och smörjde in min kropp med LdB(som är den bästa lotionen)
till filmen Blades of Glory. Den filmen var sjukt rolig! haha, Will Ferrell är nog en av de bästa skådespelare
jag vet. Så himla rolig.



Nu, ska jag städa mitt rum och sen få upp ett skrivbord och se hur det blir!
Spännande va?!

Kanske blir ett litet resultat sen.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Marie

jahaja :) vad ska du få för skrivbord? :) exaiting :d:d eller hur det stavas :P



love you tooo, more then you ever knoow <3

2009-01-26 @ 01:22:56
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0