Lite updating..

Ja, men jag var på Ishockey i torsdags med Albin, mamma och Åke!
Pappa hade fått biljetter över från jobbet så vi fick åka istället, REALLY NICE I MUST SAY!

Aa, och i pauserna fick vi också fika i rummet där pappa hade sina arbetskamrater, det var också really nice :)
Schyssta farsan fixar!









Nu så sitter jag här och spelar sims! ha ha, det är ett bra roligt datorspel. Men jag tog lite paus från det och tänkte jag skulle blogga lite. Det är skoj när man väl har någonting man vill dela med sig av.

Jag tog lite kort på Saga nyss också, det är så kul när man verkligen på med dem så liven på ändå ganska bra bilder!







aa, och nu ska jag återgå till mitt spelande, addicted? not a chans :)

Hejsvejsss!

Kommentarer
Postat av: Marie

vilka bra bilder du FÅR med din kamera! det är så kul, och du är juu så duktig på att fota oxå! tung är du syrran :)



jag tycker du gjorde helt rätt i att åka med på hockeyn! Vad roligt :D skulle jag med ha gjort :)

2009-02-01 @ 12:56:20
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tänk ändå vad Eran närvaro betydde för Färjestad, det blev ju seger!! Nästa match, den mot Timrå förlorade dom med hela 0-6......Hm....

2009-02-01 @ 17:42:52
Postat av: Anette

Ja, en riktigt trevlig kväll var det!! Särskilt som FBK vann :)

Bra bilder på Saga. Hon har ju nästan fått tillbaka sin vita färg också... Vi har väl världens finaste katter, du och jag, eller hur?!

Lea och Saga- We love you!

Kram mamsen

2009-02-01 @ 18:35:53
Postat av: Marie

sötis albin på bilden

2009-02-01 @ 23:40:20
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Kalaskul med hockey tycker jag också!

Kan inte vara bättre med Er på plats och med resultatet på vår sida!

Katten vad bra bilder också.

Kram

2009-02-02 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0