parrrrty hos lisa för två

Ja, jag åkte till Lisa på kvällen igår också.
Det var really nice det också :D

Vi lagade godaste tacogratängen, hårfärgeri och massa onyttigheter till movies och guitar hero!
HAhaH! Vi provade att spela Guitar Hero på expert nivån och jag ska säga er att det gick RIKTIGT BRA!
Jag satte 6 % av 100 på alla noter! hela huset skrattar :) hahah.
Det är inte bra.

Ja men sen så tittade vi på Epic Movie. Den är faktiskt lite rolig nu när man har sett den lite fler gånger.
Vi kikade också lite på Cry baby, men vi hoppade i hela filmen så jag ville inte titta mer ^^

some piccsss from the evening!







Kommentarer
Postat av: SS

Ser ju trevligt ut! Hoppas på fler uppdateringar snart:-)

2009-01-08 @ 23:10:20
Postat av: Marie

wwwwwwoooooooohoooooooo, nu händer det grejor!

flera inlägg per dag också, IMPAD!

2009-01-09 @ 22:54:01
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0