mycket skrivet idag tyvärr

Idag softade jag fram till kl 13 då jag började skolan. Really nice må jag säga :)



Sen, åkte jag iväg på lektion som var på Curlingcenter där vi självklart spelade Curling.
Det sög, riktigt tråkigt var det, PLUS att vi gjorde det förra året också. Men den här gången var ännu värre,
jag skadade ju foten för några månader sen och den har repat sig riktigt bra, och då idag så sa jag till vår instruktör att jag kan inte lägga för mycket belastning på foten för ja.. bla bla bla..
Ja,så på första försöket tyngde jag för mycket på foten och tappade stenen och skickade iväg den med handen som man absoluuuuuut inte skulle/fick göra.
 
Och gubben började tala om för mig en gång till hur jag skulle göra, och det säger jag ingenting om.. MEN, då försökte jag säga en gång till att jag kan inte belasta foten för mycket i och med att jag har skadat den!! min mening blev såhär ungefär: ja, men jag kan inte belasta foten för my... "DÅ GÖR VI SÅHÄR HÖRRNI!" 
Då vart jag lite smått irriterad.

Jag kör en gång till och får lika ont igen och klarade inte av att åka vidare på foten.. då kommer han IGEN och gaggar : Du måste jag styrka i benen från början, stå inte där och sov nu.. (lite halvt på skämt)
jag försöker ännu en gång att säga att jag KAN INTE åka på foten för länge, men han lyssnar inte klart och vänder ryggen mot IGEN.
JAG BLIR SÅ IRRITERAD!

han sa också efter ett tag att det sitter inte i foten utan att det är benen du måste ha fart och styrka i, INTE foten förstår du väl. Och jag liksom: MEN FATTTTTAR DU INTE VAD JAG SÄGER! jag bara tänkte det i huvudet, jag var inte så ohövlig och skrekt he rätt i ansiktet även om jag hade velat..

jag provade en gång till och samma sak hände, jag tänker: aa men jag ger gamla gubben en chans till, MEN ICKE SA NICKE!!!  

GAAAHHHHAHHHH! Så sjukt dåligt av honom... att han inte fattar.. PLUSSS att han inte LYSSNADE på mig. Vad är det för sätt att vara en "ful liten instruktör".. gahhhhh..

ja, men annars var min dag rätt great, mcdonalds med syrran och nu tittar jag på Independence Day med mamma och Marie, den är rätt bra faktiskt :)

och  nu ska jag stänga ner bloggen! skrivit alldeles för mycket.

GODNATTTTT!

Kommentarer
Postat av: Marie

men vad var det för tjurpuppa till instruktör!! killaaaa, haha

säger bara att han är

kok !

2009-01-20 @ 23:23:15
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Det va värst! Hoppas att det inte blir värre iaf.

Foten hänger väl på sniskan nu då? Jobba på så blir det bättre skall du se.

Gym mm kanske kommer lägligt nu då??

2009-01-23 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0