Vilken lördag va

Jag sov hos Moa från igår. Och idag har vi varit duktiga och gått till biblioteket och pluggat häckarna av oss i tre hela timmar!
Det är grejer det. Vi fick mycket gjort faktiskt, riktigt skönt!

Sen åkte jag hem runt femtiden och när jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade lite på Victoria's Secret fashion show, en  catwalk med massor av kända modeller. Det var faktiskt kul, man fick se lite backstage och så när modellerna pratade med en och förklarade lite hur det gick till.

Sen, började det någon film som jag inte kollade klart på för mamma, pappa och Albin kom hem från farmor och Åke då. Dem hade varit och checkat in nya bilen och tagit en fika såklart!

Jag gick ut med julsakerna som mamma så duktigt!, hade packat ner i alla lådor. DU ÄR BÄST MAMMA!
Sen åt vi jättegod mat, kan inte beskrivas.

Och nu har jag precis tittat klart på King Kong som är en sååååå bra film!
Går inte att inte gråta. Jag har fortfarande tårarna kvar på kinden ni vet som det blir.
Jag rekomenderar för er som inte har sett den!

Och nu ska jag sova för imorgon ska jag och Marie iväg till Marieberg för att checka lite leggings,
det blir niceee!



PEACE!

Kommentarer
Postat av: Marie

aahaaa, vad åt ni för god mat då? :D

2009-01-25 @ 14:00:59
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Moa

woho, när vi pluggar - då pluggar vi verkligen! (Y)



men ja missade kingkong, kanske bäst - gråter ju alltid så huvudvärken dunkar! :)



men ja hoppas att vi får se dina nya leggins imorgon i skolan då! ha? :D

2009-01-25 @ 15:28:38
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0