sådär ja

nu bloggar jag lite, det har inte hänt sådär jätte mycket den här veckan.

har praktikSoleo, vilken känns super.
har jobbatICA, känns också super.
varit med lara,
varit med sebastian
sovit,
tagit bort stygnen, känns helt okej, ena glipar fortfarande, men vi plåstrar och har oss här hemma. jag tror dock att det är värre för mamma, hennes tumme gör ont, vi tror det är nerverna som spökar för henne.
KRYA PÅ DIG MAMMA!

jag har varit så sjukt trött den här veckan, eller aa, inte trött trött, utan hela jag verkligen! kroppen, huvudet, psykiskt, ja allt. haha, men det har funkat ändå. jag känner mig nöjd med denna vecka.

det har kanske hänt lite grann den här veckan i alla fall. men ja! yeyeye.

lite biiiiiilder.


innan stygnen togs bort.

 marie och marina, lite partyparty på gång.




amehh, you gotta stay cool. helt klart. faces are good for me!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lara

men usch gud vad smärtsamt detdär ser ut, jag får typ ont nu :(((

2009-11-29 @ 12:31:58
Postat av: olivia

WAAH O.O

ooont!

2009-11-29 @ 12:43:41
Postat av: Farmor

Va gôtt att det hela tycks vara bättre än det ser ut...kryper lite i ryggraden...! Men visst gick läkningen snabbt?! Kolla min "kattens dag" KRAM, KRAM min tös! Hälsa Mamma att hon också ska` snabba sig på med sin läkning! Eller har hon inte riktigt "tumme" med den??

2009-11-29 @ 16:22:57
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Du är lite lik Madonna på de där bilderna??!

Så klart 30 år yngre men ändå. förstår att Du är sliten med alla nya jobb och skador osv.

Ta igen dig på Söndag och sedan nya tag på Måndag!



Kram

2009-11-29 @ 17:36:28
Postat av: Anette

Verkligen kul med dina jobb:) Grattis!!!

Från en olyckskorp till en annan - Krya på dig, du med! Och jag lovar att jag aldrig ska dra med dig på såna här dumheter igen!!!!!!!!!!!!!! Förlåt!

Tuuuuuuuuusen tack för hjälpen med makeup´n i lördags! Hade inte klarat det utan dig. Ja, jag klarar mig inte utan dig ändå, så det så :)

Älskar dig! Kram mamsen

2009-11-30 @ 22:05:50
Postat av: Mormor

Ja du gumman, det ser inte så "kul" ut precis , med din hand...

Men jag tror med din energi, så läker det och du kommer att känna dig piggare , nu när du har jobb och kan tjäna lite kosing , så du kan komma och ta körkort.Jag ser verkligen fram emot att du kommer.

Men först så hoppas jag att vi ses på juldagen, då vi ska fira "julafton"!!Och innan dess.....så fyller du ju 18, och då kommer VI till dej.

Bamsekramar till dej från mormor och morfar

2009-12-02 @ 08:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0