vilket tjat

om det där el clasico va? jag blir inte klok någonstans utav det. lika bra att lämna det till dessa fotbollsfanatiker som tror att världen går under om dom inte ser den så sjukt viktiga matchen.. heheh

medans jag sitter här och smuttar på mitt te så lyssnar jag på Rihannas nya album, det är faktiskt riktigt bra. men kanske som min käre klasskamrat david säger, att det är ett rätt deppigt album. men ändå mycket bra.
jag tycker det har sköna beats.

lite bilder från 1:a Advent för tusan.

i mitt failande av att ta kort på våra fint dekorerade svarta adventsljus så blev reslutatet inte heller bra, ni får nöja er.


det kan tyckas se ut att vi har tänt från fel håll. men finns det verkligen rätt och fel håll? men, ni ser ju mamma bakom där, och från hennes håll är det rätt. i vårt fall.

 vi har köpt en pappstjärna, den var faktiskt fin.

 detta är något jag har fått nu på sista tiden och jag verkligen ogillar det. TOVOR som man så fint kallar det. javisst.

 amehh. jag brukar också somna med tungan ute

dags att sova. upp och praktisera imorgon.

låt tips Rihanna - Cold Case Love denna länk funkar endast till spotify.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: SS

El clasico!! Känslorna mellan dessa lag/supportrar går ju ända tillbaka till Spanska inbördeskriget. Det är defenetivt mer än "bara" fotboll, i alla fall för spanjorerna. Vi vanliga fotbolls"nördar" har inget annat att skylla på?! Rent intresse av 2 av världens bästa klubblag, med flera av de bästa spelarna och naturligvis 100000 åskådare på matcherna som inramning! Häftigt, coolt och riktigt trevligt! Nu har vi dessutom en svensk som fick avgöra hela matchen också!!!



SS

2009-11-30 @ 15:22:32
Postat av: SS

Jajaaa, visst ja!! 1:a advent glömde jag ju naturligtvis i hetsen kring fotbollen:-)



Fint och mysigt i höst/vinter/mörkret blir det ju!

Vi (Alla utom Mamma) kanske skall försöka "piffa" lite också? Tror det kan bli uppskattat faktiskt.



Hohoho

SS

2009-11-30 @ 15:26:08
Postat av: Lara

älskar el clasico och rihannas nya!!!!

2009-11-30 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0