i can't make you love me

jag sitter nu framför datorn kl 23.44 och ska sova snart. verkligen.
det är så att jag nyss såg att marie hade sökt på britney spears på spotify och jag var tvungen att lyssna på henne.
och jag blev typ frälst, jag gillar verkligen britney. just en skiva som är så himla bra, som jag faktiskt har på cd här hemma. jajamensan. i alla fall är det den jag sitter och lyssnar igenom! sköna låtar. det roliga är att man kommer ihåg dom såpass att man kan sjunga med! det är så kul! :D

en låt som jag gillar jätte mycket är den som har samma namn som min rubrik på detta inlägg.
"I Can't Make You Love Me". den gillar jag mycket mycket.


liten och söt! :)

peace!

Kommentarer
Postat av: SS

Smaken som baken min vän, DELAD!



SS

2009-10-05 @ 14:06:09
Postat av: Lara

JAG ÄLSKAR BRITTAN

2009-10-05 @ 15:23:46
URL: http://averageasian.devote.se
Postat av: deewie

sv: tack :p dock failade jag på videon som kommer dyka upp imorgon så tror inte det blir så mkt mer än så... haha :p

2009-10-05 @ 22:08:27
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0