luuurrdhaagg

idag är det lördag och jag sitter i min säng med en huvudvärk som kan ses som VÄLDIGT JOBBIG och tittar på skins. det är en mycket bra serie. Jag ska alldeles strax gå ner och göra lunch åt mig och lillebror. Albin ska iväg på fotbollsmatch och då behöver han lite mat i magen.

igår, jahadu, igår.
vi redovisade vårt projekt för barnkonventionen och dom tyckte att det var jättebra! dom sa att det var precis vad dom hade letat efter. det var väldigt skönt att höra faktiskt. det har gått bra den här veckan och vår grupp har varit fantastisk. vi jobbade bra ihop. AWESOME.

humöret mitt dalade iväg någonstans riktigt långt bort igår och det passade sig inte alls! det är verkligen tråkigt när man är sån eller när man märker att någon annan är så. alla har vi det någongång. för min del, och andras.. var det bara så himla oturligt att det blev så just igår.

 THE MOOD TO BE IN! tummen upp och mysigakläder.

peace!

Kommentarer
Postat av: ebboo

så himla bra är vi!! :D <3

2009-10-11 @ 11:30:29
Postat av: SS

Jiissses vad mkt jag missat baby!!



SS

2009-10-26 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0