albin 9 år

ja, då har dagen gått vidare till kväll och alla har åkt hem.
jag tror att albin är mycket nöjd med sin dag och sina presenter! det var inga dåliga sådana inte. awesome

nu ska jag lägga in lite bilder från dagen och sen ska jag skriva en uppsats om barn i krig. det blir mäkta kul!
verkligen inte. men det måste ju göras.

här kommer bilder, morfar som har tagit dem.


vad stor albin ser ut här :o


kalajss


sötnosen


funderar på hur det funkar?


skära tårtan!


friendooos!


kalajjs


cake


mormor och farmor

den bilden får avsluta inlägget.

GRATTIS ALBIN OCH HOPPAS DU HAR HAFT EN RIKTIGT BRA DAG! DU ÄR BÄST BROOOOR. <3

peace

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jätteskoj när det är födelsedag...och det kommer ju flera.....Tack för Ditt bild-coll`age från denna dag! Kul när bloggsidan funkar, det gör den fn. inte för alla....KRAM, KRAM!

2009-09-27 @ 21:20:49
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Lara

ALBIN ÄR SÖT and so are u my girl!

2009-09-27 @ 22:33:18
URL: http://averageasian.devote.se
Postat av: Anonym

Hejgumman!

Roligt att redan se bilder från Albins kalas.Det var så trevligt med goda kakor , tårta m.m

Å tack för alla goa kramar jag(morfar också) fick av dej!

See you soon!

Kram mormor

2009-09-28 @ 15:17:15
Postat av: Marie S

aaahaa niceiga bananas bilder altså! :) och inlägg! kulkul, synd att jag missade albins födelsedag, det ser ut som om ni hade det utomordentligt bra! Vad roligt!

2009-09-28 @ 21:17:23
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Utomordentligt, jätteskoj, sa Bull till Bill!!

Många besökare gör livet rikare! Konstig nog blir man otroligt trött när kvällen nalkas och man haft en såå bra dag!?

Nåja, jag får nog skylla en del av min trötthet på min "gamla" krigsskada(rygg), och en beggynande virusinvation i "kröppen". Men sisådär en vecka senare är det ju nästan bra igen?!



SS

2009-10-05 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0