at shcool

vi har religion och det är intressant. dock lite segt.vi sitter och tittar på jesusbilder. olika bilder på hur jesus ser ut för olika kulturer.

jag har glömt att säga.
jag har nu sett filmen THE DARK KNIGHT. sjukt bra. riktigt riktigt bra faktiskt. hehe. den vill jag nog se igen. kanske inte sådär jätte snart igen. men jag vill se den igen i alla fall! :)

i fredags var jag iväg på partajj i varberga hos olivia och lolli. det var en mycket rolig kväll. LYCKAD kväll. japp. helt klart. det vart mycket prat och lite dans, jag trodde jag skulle dansa jättemycket, men det vart liksom inte tillfälle. det var några någongång som dansade, men inte blev det mycket. anywayyy, så var det roligt.


oh hjälp,vi fick se på en film,. eller aa, bitar från en film. Passion Of Christ. i och med att vi har religion så tittade vi på den. och föresten så är det Mel Gibson som är producenten till denna film. lite seg, men bra. tror jag.

VILKEN J*VLA UPPGIFT VI FICK :o jag dör. ååhåhåhååå. ångest ångest. nejdå. jo faktiskt.


Kommentarer
Postat av: JESSICA.

mycket mycket rolig kväll! synd att ni inte kan följa med ut på krogen för vi dansade jättemycket :(

även om det resulterar i fotont vilket sedan leder till att man tar av sig skorna och sedan glömmer man dom hos någon.....

2009-09-28 @ 12:21:48
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Alexandra

Jag tycker varken om filmen ELLER UPPGIFTEN. herregud, jag kommer döööö :(

2009-09-28 @ 20:32:14
URL: http://glouriious.blogg.se/
Postat av: olivia

men tänk på hur mkt du kommer lära dig om jesus nu :P

2009-09-29 @ 18:02:42
Postat av: adam

Visst är dark knight för bra? Bra att du kollade på den, för det tog ett tag för dig (; Men bättre sent än aldrig eller ngt sånt^^

2009-09-30 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0