basshunter

jag har tidigare inte varit så förtjust i basshunters musik, någon låt sådär ibland.
men den senaste han har gjort, jag tror att det är den senaste i alla fall. den är faktiskt ganska skön, bara att sitta och lyssna på, och titta på videon.. det är kanske det som gör låten! :o videon alltså! det har jag inte tänkt på.

ja ja, ni kan titta på videon om ni vill det :)


basshunter - every morning

nu ska vi fika, jag har varit sugen på det jättelänge, nästan ända sen lunch!  gud så gottttigt! :)

te/kaffe och mörk choklad! TOPPPEN

peace!

Kommentarer
Postat av: du vet vem

basshunter... -.-

2009-09-15 @ 20:42:10
Postat av: marra

haha tack, jag ska klara skiten! :)

2009-09-15 @ 21:54:56
Postat av: din lover

den är så sorglig i slutet ju :(

2009-09-16 @ 00:09:08
URL: http://www.acissej.devote.se/
Postat av: Marie S

tung låt syrrrriis :D checka in min bllogg

2009-09-16 @ 23:14:23
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0