coolio skoolio

min nya grej är att säga och skriva coolio. jag gillar det, det är snäppet bättre än cool, coolish, coola och allt vad det nu kan heta. kul också är att det finns en sångare som heter det(för dem som inte visste). den enda låten jag vet med han är föresten är riktigt skön. jag lägger nog in den i det här inlägget :)


coolio - gangsta's paradise

jag var i skolan idag också, självklart. det var helt okej, jag gillar dock inte mediekommunikationen, synd!
jag tror tyvärr att det beror på läraren. riktigt riktigt synd. Men det är bara att köra på.
efter det hade vi historia, det är intressant men jag kom verkligen ingen vart idag, å andra sidan är det inte världens grej, det går att fixa med tiden. vilket jag tror nästan än lite bättre, men självklart. det är åt båda hållen.

nu vill jag inte skriva mer för det blir så jobbigt att läsa.

ha det gott.
peace

Kommentarer
Postat av: Lara

COOLIO (Y)

2009-09-09 @ 17:25:43
Postat av: Deewie

tror ingen missat att du gillar att skriva det xD

han är väl mer känd för "c u when u get there"? :)

2009-09-09 @ 21:46:06
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0