dagen som gått.

skoldag som vanligt, dock inte en rolig sådan, men vilka är? :)

jag tvärslocknade på bussen hem idag, det räckte att vi hade åkt igenom stan och jag var helt väck. jag vaknade inte förän vi svängde av motorvägen. RIKTIGT SKÖNT.

senare på kvällen så åkte pappa, marie och jag in och kollade på ÖSK - IFK Göteborg på Behrn Arena. det var mucho trevligt. det vart väldigt kallt, men jag hade med mig två tjocktröjor (1 fleecetröja & 1 stickad tröja), halsduk, mössa, vantar och filt. DET RÄCKTE INTE. galet vad frusen jag har blivit på sista tiden.

nu ska jag inte skriva mer för det är seeena timmen och jag borde ha gått och lagt mig LONG TIME AGO.

godnatt och sovgott.

lite bilder från fotbollstime.


pappsen och jag


marie och pappa


PAPPA ÄR COOL

 ja detta är vad jag hade på mig! :o

peace!

Kommentarer
Postat av: marra

åhh, fan vilka bra platser ni verka ha :O bra att när man har så liten som du får sitta högt och bra :)

2009-09-24 @ 08:32:09
Postat av: Lara

hahahah så söta!!!!!!

du ser ut som en eskimå, jag gillar sånna <3

2009-09-24 @ 08:47:25
URL: http://averageasian.devote.se
Postat av: Anette

Åh, vad jag älskar min familj!!!!!!!!!!!!

Tack Malin, för att du gör mig lite mer uppmärksam på detta genom dina fina inlägg och bilder!

Puss & kram mamsen

P.s Jag tittar in oftare än vad jag kommenterar på din blogg... men det vet du väl;)

2009-09-24 @ 13:53:04
Postat av: marra

vad sitter du med för slags uppsats?

2009-09-24 @ 15:48:22
Postat av: deewie

haha skön outfit! Säker på att du var på fotboll och inte bandy? :p



tror jag kan ha halvt servat din far eventuellt.. om han var och hämtade ut biljetter precis innan match. Biljettförsäljaren behövde hjälp och när jag kom såg jag av en slump att det stod ståhlberg på bokningen typ xD fast kanske finns flera ståhlbergare i örebro^^

2009-09-27 @ 00:30:56
URL: http://deewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0