FRIDAY!

jag sitter just nu på mitt rum och lyssnar på riktigt bra musik på riktigt hög volym, och jag måste säga...

DET ÄGER!

var i skolan idag till 11, för skönt. projektplanen klar, behöver dock finslipas lite på sina ställen men jag tror att det kan bli riktigt bra!
moag och jag fick skjuts till resecentrum av jessica, väldigt snällt<3
där väntade jag på marie för att sen åka vidare hem tillsammans. hon hade bilen så det var mucho gusto skönt!

ikväll blir det idol och maries kompis marina är här. trevligt med lite "nytt" folk i vårt lilla(stora) hus.



HEJDÅÅ peace


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tjena, bruden!Jag gläds med Dej och allt mys-pys Du och Dina kompisar tycks ha! Vad Din kommentar på mitt skolinlägg kan jag tala om för Dej att det är jag till vänster på nedersta bilden, sen hittar Du mej nog på den andra tjejbilden också! TACK för att Du tittar in!

2009-09-12 @ 09:04:50
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

Det "hackar" visst lite i min svenska i dag, men Du förstår nog vad jag menar! Älskar Dej! Fortsätt att njuta av livet även om alla dagar kanske inte alltid är de bästa...!

2009-09-12 @ 14:13:54
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0