Idol 2009

Nu har det börjat, idol 2009 och marie och jag sitter bänkade!
Först ut, Durna. Riktigt bra! :) gick vidare! :D:D

andra ut, Felix gick också vidare, han var riktigt riktigt unik och COOLIO!

Nu ska jag inte skriva så mycket mer utan titta vidare.

lite picccs


fake glasses


nya vantar, mössa och halsduk och lille pölsa i armarna


gröna linser var inte riktigt min grej, men kul att testa


lisis och jag på mariebergs invigning


jag hittade något intressant på spegeln..

NU SKA JAG TITTA PÅ IDOL! hohohooh

hejrrrååå

peace

Kommentarer
Postat av: Lara

GILLLAR KATTBILDEN

2009-09-08 @ 20:54:17
Postat av: Marie S

NICE bananas!!

du är coolio du :D:D

älska älska älska älska älska älska IDOL!! :D:D hahaha

2009-09-08 @ 23:29:46
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anette

Gröna linser kanske kan bli din grej nu när du har så snygg mössa och vantar att match de med?! Jag tyckte iaf att det var snyggt med gröna linser:) Sen tycker jag att den bilden när du sitter vid spegeln är coool(io)!!! Frän effekt!

Pölsa 4ever:)

2009-09-09 @ 04:22:32
Postat av: Farmor

Ska`vi byta?? En grönögd farmor som är "blåögd"...crazy.....Vi träffs kanske på min blogg härnäst??? Tills dess MÅ VÄL och pussa Pölsa från mej...Har han åsså gröna ögon??? KRAM, KRAM!

2009-09-09 @ 20:25:17
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Farmor

F`låt, f`låt jag glömde ju att säga att Ditt gröna "vinterset" var riktigt, riktigt snyggt! Men vvvvv (vi vågar väl vägra vinter) nån månad till...?

2009-09-10 @ 18:04:50
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Jvlr vad lik storasyster Du är på "spegelbilden"!!

Vet knappt än vem av Er det är:)

SS

2009-09-18 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0