mycket rolig dag!!!!

ja idag så följde Lara med mig hem, det var riktigt, riktigt roligt! :)
"nya" människor är nästan det roligaste som finns ibland. Lara är inte ny ny, utan ny som gäst hos mig. ny som att hänga med efter skolan liksom. AWESOME

hahaha, här kommer MASSSOR med bilder som beskriver vår dag.

















liten video, den är kanske inte såååå rolig, men jag får väl säga att det är en aning internt och sen bara en rolig grej. alltid foton ju, då kan det vara kul med en liten movie för omväxlings skull!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lara

jag gillar att vart jag än går så ser jag domdär bilderna och sen videon HAHAHAHAHAH <3



bääääääst

2009-09-17 @ 23:08:19
Postat av: marra

lara är bra :)

2009-09-20 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0