saturday night fever.. eller nåt!

jag sitter hemma på en lördagkväll, igen vafan. ursäkta svordomen. jag är lite bitttttter skulle jag tro. jag känner att jag är hemma hela tiden! det är som att jag inte har något annat att göra ju. jag har kanske inte det. haha! tragiskt.

fast jag har pratat med lisa nu och jag kanske åker in till henne. men klockan är så mycket så jag inte vet när bussarna går och pengar, ja vad ska man göra med pengar. man är beroende av pengar. det är något som aldrig kommer att ändras. men that's how it is! och bussarna, ja bussarna är inte så roliga på lördagar och söndagar, uschiiamej, det är inget som är bra nu känner jag.
det är lika bra att en sån surmulen tjej som jag stannar hemma idag! jag tror det var länge sen jag kände sån här ångest för att vara hemma, desperat letande efter umgänge på fritiden! åh herregud.

och nu ska jag inte skriva mer för det blir alldeles för mycket att skriva.

 

peace!

Kommentarer
Postat av: Lara

NÄSTA VECKA ÄRE DU JAG OCH IDOL!

2009-09-12 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0