skolan

projektarbete i full fart. eller nej, vi har rast och väntar på en kille som ska komma och prata  om UF. vilket jag absolut inte är intresserad av för jag ska inte ens ha något med det att göra.. men men, vad gör man.

igår var jag på bio med adam :D SKÖN film, dock hade den en del långa och sega scener men i helhet var det bra! jättetack för skjutsen hem också! snälle kompisen!! :D

jag har ont i magen, jag vet inte vad det är för typ av magont. men det går väl över sen någongång.

och ikväll ska jag iväg till varberga på fest hos mina kära vänner olivia och lolli. jag och många andra som jag känner. och sådana som jag inte känner. det blir nog kul! :)

HEJDÅÅÅÅå



peace!


Kommentarer
Postat av: lolli

ikväll kommer aaaaalla våra kära vänner :D och okära

2009-09-25 @ 10:17:20
Postat av: Lara

JAG VET VARFÖRDU HAR ONT I MAGEN hihihihihihiihihhi

2009-09-25 @ 12:13:55
URL: http://averageasian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0