sköning

sitter här med jessica i min mycket stora och sköna soffa! jessica = sköning.

vi har haft en skön dag, när vi slutade skolan begav vi oss till lisa för att hämta lite saker till jessica, och sen vidare till bussen som vi hann med med nöd och näppe.
väl på bussen får vi bra platser långt fram med mycket utrymme för fötterna(som att vi behöver det egentligen).
när vi kommer ut på motorvägen så är det en fruktansvärt låååååååång bilkö. det var två bilar som hade krockat och skapat riktigt riktigt långa köer på hela motorvägen och även på andra lite mindre vägar.
inte så rolig situation att sitta i bilen/bussen, mestadels för föraren.

vi fick sitta i kö i ca 25 min men vi klarar oss undan ganska bra genom att ta pilängen vägen.

när vi kom hem så tittade vi lite på tv, det fann oss inte i smaken så vi gick till köket och gjorde oss varm chokolade och spelade yatzy med bror min. mycket nice.
sen tillagade vi tacos och tittade på idol. mariette gick vidare och jag gillar inte henne.

nu sitter vi här i alla fall och skrattar och har oss. kul. eller egentligen ska jag säga att  jessica skrattar åt mig, typ. jag gjorde visst bort mig ett slag! hahaha. inte så kul. men men. man får väl bjuda på sig.


peace!

Kommentarer
Postat av: jessica

mycket trevlig sleepover babe :D <3

2009-09-30 @ 14:00:16
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: SS

Hoppas Ni hadde kul? Själv försökte jag bara överleva:). När en man är riktigt förkyld......Ni vet!!



SS

2009-10-05 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0