söndag och ångest för skola?

jajamensan, rubriken säger pretty much hela min söndag.

FAST, marie och jag var iväg till garphyttan idag för att titta på albin som spelade fotboll.
det var riktigt roligt att titta på faktiskt, dem är verkligen jätteduktiga. dem här grabbarna är i åldrar från 8-10 tror jag och dem är redan riktigt duktiga på att samspela, dem passar till varandra, peppar. visst, ibland kör man lite egospel, men det hör väl till på ett sätt.

köra sitt eget race, det gör man ju.

nu sitter jag och ska välja ut något att ha på mig i skolan imorgon, det blev ganska lätt den här gången,SKÖNT :)


lisa räddade min lördag genom att hon inte heller hade något att göra på kvällen! GUUULD<3

peace!

Kommentarer
Postat av: Marie S

geeeeeess :) är det ni två på bilden? sööööötisar!

kul att vi kollade ts på vår dear brother :D

2009-09-14 @ 10:45:45
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHA sexy bitches

2009-09-14 @ 11:13:03
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Lara

jag måste ju säga att u looked Fabolous i skolan idag!

2009-09-14 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0