what ever you do, you do it good

idag var jag iväg till gymmet. mycket skönt! det var ett tag sen nu, och det är inte så bra. men nu kör vi igen!
hohoho.
sitter och tittar på idol nu och jag måste bara säga vad GRYMT irriterad jag blir på tv4, dem har så fruktansvärt mycket reklam dem visar! :o dem visar minst lika mycket reklam som själva programmet! GAHH. riktigt riktigt störande.

och jag tycker att hon som fick första guldbiljetten, hon som hade varit hemma hos Anders Bagge, INTE var så himla bra som juryn tyckte. Dem tyckte verkligen att hon var superbra, men jag tycker verkligen inte det. hon hade väl en bra röst, men det var absolut ingen speciell. end of story.

INGEN MER TEXT! för mycket att läsa.



peace!

Kommentarer
Postat av: Lara

HAHAH MALIN LÅTEN <3



OCH BU FÖR REKLAM!

2009-09-10 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0