visiting stopek and petersson

HOLA BANANAS.

nu sitter jag hos olivia och lolli i deras mycket snygga och härliga lägenhet!
jag har varit här sen igår, det var mucho gusto great.
lisa, jessica, olivia och lolli = bra sällskap.

spela spel, måla varandras naglar, mycket skratt och väldigt sent.

och olivia gjorde coolaste flätan på mitt hår, jag ska visa en bild.

COOL VA!? hihihihihi


här är kvinnan som gjorde mitt hår, mycket bra gjort!


hon gjorde en på lolli också. och en på lisa, men vi tog ingen bild på det.

nu ska vi titta lite till på en film, sen ska vi bege oss iväg till karslund för att möta min familj. :)

peace!


Kommentarer
Postat av: jessica

UPPDATERA MERA!

2009-09-21 @ 13:26:25
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: JESSICA!!!!!!!!!!!!!

uppdatera mera!

2009-09-21 @ 14:02:18
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: olivia

jessica måste skriva två gånger så du verkligen förstår :P

MKT BRA LÖRDAG STÅHLBERG! smaaankuu

2009-09-21 @ 16:07:58
Postat av: lolli

vi borde alla komma till skolan med fläta någon dag. eller kanske inte

2009-09-21 @ 21:44:00
Postat av: SS

Flätorna påminner om gamla tider i Alpländerna:-)

Vet inte om ni sett "Sound of music" tex? Har för mig att några galanta damer har liknade frilla där???

Kan vara ute och cyckla, men det bjuder jag isf på:)



Ha d

Pappa

2009-09-23 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0