jahAAA!

OKEJ SÅ HÄR VA.

jag har jobbat igår(onsdag) och idag(torsdag)! det känns mycket bra och det har gått mycket bra också. känns otroligt skönt. jag ska jobba på lördag -påskafton också. Lika bra. blir riktigt tråkigt att missa farmors kalajs då, men eftersom att vi har pratat lite smått med varandra så är jag oerhört tacksam att hon förstår att jag vill jobba, så himla bra är du FARMOR! puss och kram på dig.

okoko, jag har fått lite nya plagg också, ett par byxor ( ÄNTLIGEN!?) och en pikétröja.. jag gillar verkligen inte pikétröjor, dom är inte så snygga på mig :o men ja, jag har ju min andra långärmade OCH så ska jag få en skjorta faktiskt, blir skönt :)


jahaaa, där har vi de nya kläderna.


ica-märket på byxorna. hehe jag gillar brallorna :o dom är mycket bra. med fickor och grejs!


vill ta tillfälle i akt att visa mina bästa pyjamas delar!! dom hör inte ihop, men tröjan på första bilden är den SKÖNASTE ever, och brallorna på andra bilden är riktigt mysiga(TACK MORMOR)! dock råkade jag färga dom i tvätten..men vad gör det? :) OCH.. ursäkta mitt grumpy-ansikte också. not ment to be looking like that.

OKEJ HEJRÅÅ!

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahah "jahAAA" det kommer alltid vara lika roligt!! :'D och det är så roligt att du får jobba och tjäna pengar malin! du är så duktig så :)

2010-04-02 @ 00:53:46
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Anette

Om du visar din blogg för chefen så kanske du kan få några kronor till från ICA, reklam tror jag visst att det kallas...;)

Kraaaaam från mig, som också tycker att det är jättekul att du får jobba:))

2010-04-02 @ 01:56:21
Postat av: Farmor

Du ä` la för go` min tös! Det känns så skönt och bra när ungdomar får chans till arbete, i detta fall Du.(^_^) Det kan vara värdefullt framöver. LYCKA TILL säger jag bara. Som Du vet är Du alltid lika välkommen hit, vi finns här närhelst det passar och ges tillfälle!

En riktigt trevlig Påskhelg till Dej, kanske blir det lite som ´"ringar på vattnet" härifrån...när Du kommer hem från jobbet...Påskpuss/kram! Älskar Dej!

2010-04-02 @ 09:19:57
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Jobba, jobba, jooooba!!! Lönen kommer nog lagom till skolavslutning och alla utgifterna då?! Väl värt att slita för i alla fall.



Kram

SS

2010-04-05 @ 14:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0