here we go again by the lady herself

yes, ladygaga har alltså gjort ännu en låt som faller mig mycket bra i smaken. wether it's new or not, men jag diggar den starkt.

jag har inte sådär väldigt mycket att säga faktiskt, därav inga inlägg under denna sommar. som faktiskt
har varit RUSKIGT händelserik. men jag har verkligen inte orkat blogga, och vi har bott i en stuga nästan hela. eller aa, inte jag så mycket, mest mamma,pappa,albin och alla katter. tur är att marie bor i stan! jag har våldgästat där ungefär hela sommaren. a feeelgood-känsla. verkligen.

wellwell, orkar jag berätta om min sommar? nej, not really. men jag säger att det är nog den bästa sommaren någonsin.

en stor del av det är nog... studenten kanske. man vet att det blir ingen mer skola som man är påtvingad.
hädanefter får man gå i skolan om själv vill, på sina egna villkor. visst medför detta "vuxna" liv vissa komplicerade saker som man ännu inte riktigt har varken förstått eller upplevt. men man tar det när det kommer.
intime.


aaaaa. mina bilder är kanske inte så fina faktiskt. har inget direkt intresse för foto längre heller, eller alltså. jag tar väldigt mycket kort. men jag lägger inte ner så stor själ i det nu som förut. det kommer också när det kommer. ALLA FALL, domdär nagellacken på bilden är huuuuur grymma som helst. det blå: spricker efter ca 30 sekunder och blir som det säger "graffiti" aktigt. det silvriga är ett vanligt.


man ser lite i alla fall. cooolt som tusan tycker jag.
























marina mitt i maten eller? hahah <3






min pappa med sin mamma gogo.   

AAA nu fårrr det räcka med bilder, men DET DÄR var en MINNESVÄRD dag. för det brukar ju inte studenten vara eller så... aa

HEJSVEJSSS lingonkejjjs

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gulliga Malin!

Sååå kul att se din blogg igen, med ett behövligt sommaruppehåll förstår vi.

Härliga bilder, som vi minns med glädje.....

Vi ser fram emot flera inlägg så klart!

Kram kram kram

morfar och mormor

2010-08-18 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0