indestructible

jag har inget direkt att skriva mer än att jag är taggad på julafton just  nu.

ska bli så trevligt att få åka till farmor och äta den gooooda maten! titta KALLE ANKA! såå  bra. så mysigt.

imorgon ska jag jobba också! aaaaawesome as hell :D hihih.

nu blire lite biiiiiilder!

JAG OCH REBECCA HADE FÖDELSEDAGSPARTY! eftersom att vi fyller efter varandra. eller aa, hon fyller den 9. hihihi efter mig heheh. fast hon är ju ett år äldre. anywayy. party vare som stod på listan liksom. party blev det!






















KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jaha, min tös, nu har Ni varit här...En nåd att stilla be om och helt enkelt UNDERBART! Vi är sååååå glada och tacksamma över varje år Ni väljer att dela denna dag med oss! Ha det så under resten av helgerna, vi ses på nya årets 2:a dag...skall bli gôrskôj! Kramsi, kramsi från oss båda!

2010-12-25 @ 15:01:59
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Anette

Back on track?:) Kul att du ägnat din blogg en stund så att även jag kan få göra detsamma...:)

Kraaaam mamsen <3

2011-01-07 @ 06:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0