-jag har bara sett en skymt, av dina ögon

NU är allting bortplockat och bortstädat ifrån albins rum. och vi har inhandlat väggfärg och spackel och sådant som ska göra rummet SUPERDUPERsnyggt! :) förhoppningsvis. jag har tyvärr glömt att lägga in bilderna på albins rum i nuvarande skick. men det kommer ju i alla fall före- och efterbilder sen när det är klart. NICE NICE.

TACK MAMMA FÖR HJÄLPEN! det var verkligen jättesnällt

lite fotografering på mig och mammmmmsssi!


imorgon far vi till stockholm pappsen och jag. vi ska kika på fabriken som tillverkar distanser och grejer. för er som inte förstår.. vilket nästan kan vara alla :) he he he.. det är i alla fall saker som ska sitta mellan skruvarna/implantaten och tandformen. hoppas nu att jag förklarade rätt.

nu är jag väldigt trött så jag ska sova, och det är det verkligen tid för. annars kommer jag dö imorgon när jag ska gå upp!

hejrjråååÅ!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin!

Nu blir man verkligen nyfiken!!!

Vad ska hända med Albins rum? Ska du flytta in där, eller ska det bli "extreme makeover" för Albin?

I vilket fall som helst så verkar det bli bra.

Å, så snygga du och mamma var! Skulle ni på fest?

Superskönt att du och mamma har så fin relation.

En stor kram till er!

Hoppas det var kul i storstan!!!!

Mormor

2010-02-06 @ 12:09:22
Postat av: SS

PRojekt på hög nivå kräver skarpa hjärnor! Tur att Ni slår era kloka huvuden ihop då! :-)

Jag ser också fram mot omvandlingen av rummet! Vem som får det sedan är det väl jag som bestämmer?????????..........(not)



Kram

SS

2010-02-10 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0