1a inlägget för i år.

Ja men visst har detta varit ett bra år. det har varit lika mycket dåliga händelser som bra skulle jag tro, och det är väl inget att ledsen eller sur över. det är mer jämnt då. som det ska vara! man får vara glad för det man har. och det man inte har.. det behöver man inte gå och tänka på. det kommer i sinom tid!

NYÅR vad mycket bra. Tack martin för en jättetrevlig fest hemma hos dig :) jag har tyvärr inga bilder därifrån, men lisa har dom! jag ska be om dom någongång. än en gång, superparty martin :D

jag hade i alla fall lösögonfransar! DET VAR SKITSVÅRT ATT FÅ PÅ! men väl värt det ska jag säga. man blir helt annorlunda.

och så såg jag ut såhär innan jag drog



och nu har jag suttit och lagt in våra söta kattisar på blocket! det ska bli intresant att se hur detta går.
och det har gått ganska bra faktiskt. redan fått två tingade! gogo!

detta är dom små sötingarna! dom två överst har vi fått tingade. AWESOME! nej nej. vi har fått ALLA TINGADE. och massa som står på kö och grejer.. det är riktigt bra. ye ye ye ye

hejjrråååå! :)


Kommentarer
Postat av: LAARAA

damn u a sexy bitch!!!!



och pluttarna dåååå <3

2010-01-03 @ 17:18:51
Postat av: Mormor

Malin!

Du är så söt....ävem utan långa fransar!

Roligt att Nyår blev toppen!

Såg att du hade halsduken du fick! sååå glad blev jag...

Kramar och ha en jättebra helg nu också önskar mormor och morfar

2010-01-04 @ 12:41:31
Postat av: Farmor

LYCKA TILL med de små "ulltottarna", dom är ju oemotståndiga....Å Du mä`! Var rädd om Dej, vi ses kanske snart! K-R-A-M från oss båda!

2010-01-05 @ 22:19:02
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

ALLA tingade?! Hm.... hur tänker Ni/du då?

Det blir väl "bara" 5 Kattjv.....lr kvar då:-)

Nåja, dom är väl lite goa ändå.

Men framförallt så behöver Du inte några lösa fransar! Du är gryyymt tjusig ändå!!



Kram

2010-01-06 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0