oj ojoj, mycket har hunnits med sen sist

MARIE HAR FLYTTAT IFRÅN OSS!
men det är kul, hon har ett eget place liksom. det måste ju vara super för henne som både jobbar och tränar i örebro. awesome!



KATTERNA HAR BLIVIT STÖRRE OCH EN ÄR BORTA(hem till sitt nya hem)!
dom är verkligen söta små varelser




JENS VAR PÅ BESÖK!
har dock bara en bild på honom, men det räcker väl, haha.


SERGEANT SNOWBALL

vi har lagat god mat också de senaste dagarna! har kort på två. hehehe.


ungstekt falukorv med mos!                                                             enchiladas och sallad!



BULLBAK HEMMA I VINTROSA DEN 17 JANUARI






det var goda bullar. lite för stora kan jag tycka. men det är ju trots allt första gången jag gör det själv... nästan. fail i början men mamma räddade mig där! TUR DET! bästa<3

HEJRÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: SS

Marie har lämnat ett "tom"rum efter sig. Både fysiskt och i vårt sinne.

Mat och bullar är fina grejer!!! Du är en klippa Malin!

Kramar

2010-01-18 @ 21:04:01
Postat av: Anonym

Malin!

Du är allt en riktig toppentjej....

Bakar och hjälper syrran i nya lägenheten....

Ja lite tomt blir det säkert när Marie flyttade, men ni bor ju så nära varandra ändå!!!!

Hoppas vi ses snart, så jag kan testa ditt bullbak.

Kram mormor

2010-01-18 @ 22:44:59
Postat av: Farmor

Ja,det pysslas tillsammans både här och där kan jag se. Du behövs Malin! Visst är det en omställning när familjen reduceras, men avståndet är ju hanterbart mellan "gamla" och nya bostaden för Marie! Bullfest och bulltest får det bli...nån dag...Men välkommen hit på besök när Du nu skall praoa(prya?) i "lillstaden".KRAMAR!

2010-01-20 @ 09:49:08
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Marie S

heeelloo sötface! :D

kuligt att du kommer på onsadg! då blir det rajraj :D haha

men please ta bort bilden på mig! not okej,

hihi okej pussgey <3

2010-01-25 @ 23:00:36
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag harlagt ut bilder på min blogg! några är på dig så du får säga till om du vill att jag ska ta bort. söti <3 puss

2010-01-26 @ 01:07:21
URL: http://lioa.se
Postat av: marra

fan vad gott det såg ut med dom där bullarna! hoppas allt är fint med dig malin!

2010-01-27 @ 18:48:29
URL: http://boybetterknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0