mormors jackor & morfars hattar

nu är det lördag och det har varit en regnig sådan. har keane - my shadow i lurarna medan jag bloggar. det är en mycket härlig feeling just nu. jag tittar ut genom fönstret då och då och tänker att snart kommer solen, men verkligen inte.

jag och morfar åkte iväg till p-o och ann-marie idag. dom ville gratta mig för att jag tog studenten!
TACK SÅ MYCKETTT.
jag fick en palmväxt och 6 st trisslotter. jag vann på tre av dom lotterna och jag vann 125 kr tillsammans. jag tog 5 nya lotter och vann på två utav dom, 100 kr - 4 nya lotter! sen får vi se hur det går med dom 4 lotterna.
 den är så fiiiin!  min första palm.. heheh :)

jag var ute till kyrkogården och hälsade på farfar också, på väg hem från p-o.
kändes mycket bra att åka dit!

malte ståhlberg :)

nu bjuder jag på lite bilder som jag och cedrik tog igår.


maud och jag<3 javisst, maud's städ & fixarservice


bokbussen i bakgrunden!


jjump jump. ansiktet <3


cedrik. sitter i luften... well done!





hhaahah, så sne


karate eller?

och nu: innehållet av rubriken till detta inlägg















huuuur många bilder som helst på bara mig jag vet.. men det var ju jag som provade allt :)

okej, några bilder till.. bara

eeeeeeehheheeheh


springkläderna och min fina cykeltur som jag tog i onsdags!


alla intensivareeee


plugggggggggggarrrn. ohyeah. jag vill tillägga att jag brände mig i ansiktet den fina dagen! :'D

MEN NU SÅ RÄCKER DET OCH MER ÄN HÄLFTEN AV ALLA BILDER BESTÅR AV MIG... mHmm.'

många krraaamarr.

hejrrååå


Kommentarer
Postat av: Anette

Jump, for my love:)

Man verkar få mycket energi av att vara på intensivkurs i Säffle:)Kul!

Härligt att se att du har en likasinnad att umgås med mellan arbetspassen...

Ha nu en bra andra vecka på kursen, du härliga underbara spralliga ÄLSKADE Trollunge!

ÄLSKAR DIG!!!

Kraaaaaaaaaaaaam Trollmor:)

2010-06-12 @ 19:21:51
Postat av: SS

Oh, vilka härliga actionbilder!! Kul att du var hos Farfar också! (Extra kram för det)

Du verkar i alla fall ha roligt under tiden i vår gamla hemstad?!



SS

2010-06-12 @ 19:44:31
Postat av: Lillebror!

hoppas du tycker om att plugga!!! aaa vi sitter här

hemma och tittar på vm i syd afrika!!



love love you!!

2010-06-12 @ 20:09:53
Postat av: Farmor

Jösses vad bra Du klär i hatt! Som alltid lika roligt att ta del av Dina festliga bildcollage! Du tycks njuta för det mesta och kompisarna samlas omkring Dej! LYCKA TILL med fortsatt trafikskola! En vecka försvinner snabbt...Malin, jag blev varm i hjärtat av Ditt besök hos Farfar...Extra KRAM för det...och här får Du flera!

2010-06-12 @ 21:57:29
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0