9

jag håller på och tittar på filmen 9. den verkade så sjukt bra efter att min lärare tipsade om den. så jag var bara tvungen att kolla på den då!

just nu finns det aaaaasmånga bra låtar att spela i mina fina högtalare, som jag dock inte gör för att jag sitter nere i maries gamla rum. men anywayy. jag har så många låtar som jag tycker om just nu.

här kommer några. länkarna funkar endast för dom som har spotify. alltså, farmor,mormor, pappa, mamma - ni kan inte lyssna

salem al fakir - I'm so happy

timbaland ft. katy perry - if we ever meet again

3OH!3 ft. neon hitch - follow me down

johnossi - what's the point


fedde le grand ft. ida corr - let me think about it

kalle moraues & orsa spelmän - underbart

alcazar - headlines


charlotte perrelli-nilsson - take me to your heaven

john mayer - heartbreak warfare

melissa manchester - city nights

ja men dom där spelas om och om igen kan man säga, plus kanske MASSSSA fler :)


lite pics från i somras! jag längtar verkligen nu. och det är så fruktansvärt skönt när vårsolen har nått fram till oss nu!!!! :')

nu ska jag kolla klart på filmen innan det blir för sent.

hejrrråå

Kommentarer
Postat av: Lara

hahahahah så roligt: alltså farmor, mormor, mamma pappa, ni kan inte lyssna :( så gulliiiiigt önskar mina också kunde internet

2010-03-12 @ 09:12:35
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Å vad du är omtänksam!!

Men jag har faktiskt hört några av dem på radion....

Och...jag håller med dej.VÅRSOLEN är underbar.Jag sitter i "garage-hörnan" och myser med en kopp kaffe åtminstone en timme om dan.

Kram och vi ses ju i morgon....

2010-03-12 @ 16:01:53
Postat av: Farmor

Tack, min tös för omtanken...Jag menar vi har förmodligen liiiiite olika musiksmak...eller???? Har dock med nöje lyssnat på Kalle M, Salem Al Fakir, Alcazar och Charlotte P. så mej är det inget synd om...!!!Troligen har jag väl också hört de övriga, men utan att veta varesig artist eller titel på låten..!!Gamla tanter, Du vet!!! Om Du får nån stund över,så lapa vårsol, den är sannerligen välkommen! Ha dä`! K-R-A-M-A-R-!

2010-03-12 @ 17:12:44
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Man tackar!!

Ni internet"stjärnor" kan väl se till och länka så vi vanliga människor kan lyssna?! Hihihihi....

Jag har ju hört dom genom väggen/golvet dock!!



KRAM

SS

2010-03-16 @ 17:38:13
Postat av: Mikael Ståhl

Kalle Moraues & Orsa Spelmän - Underbart, ja är det inte underbart. Men det är ju all sån musik härifrån så, men kalle är ju den bästa på den helt klart, och sån skön person. Bara hålla tummarna för han i körslaget nu. : )

2010-03-21 @ 23:48:14
URL: http://mikaelstahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0